• Facebook
  • Google
  • 501 591 669
Meble biurowe katowice Meble biurowe katowice
  • O firmie
    • Salon TYCHY
    • Realizacje
    • Warto wiedzieć
    • Kompleksowe wyposażenie biura
  • Meble biurowe
    • Meble pracownicze
    • Meble do recepcji
    • Kuchnie biurowe
    • Meble gabinetowe
    • Stoły konferencyjne
    • GO-UP meble dziecięce
  • Fotele i krzesła
    • Krzesła biurowe
    • Krzesła konferencyjne
    • Siedziska recepcyjne
    • Fotele gabinetowe
    • Sofy i fotele
  • Meble metalowe
    • Szafki BHP
    • SZAFY KARTOTEKOWE recepcja meble
    • Szafki skrytkowe
    • SZAFKI SPORTOWE
    • SZAFY AKTOWE
    • REGAŁY MAGAZYNOWE
    • SZAFKI SZKOLNE
  • Realizacje
  • Kontakt

Meble pracownicze

  1. meble biurowe Vimex Design Tychy, Katowice
  2. Meble biurowe
  3. Meble pracownicze

Meble biurowe - dlaczego my?

Zwracamy uwagę na ergonomię w miejscu pracy, na dostosowanie miejsca pracy do potrzeb pracownika oraz do rodzaju wykonywanej przez niego pracy. Stosując się do ergonomicznych zasad aranżacji przestrzeni biurowej, w sposób szczególny zwracamy uwagę na odpowiedniej jakości meble. Dobór właściwych mebli wpływa na komfort pracy, zdrowie oraz samopoczucie pracowników, a w konsekwencji na zwiększenie wydajności ich pracy. Meble biurowe, które sprzedajemy to system biurek i regałów, w którym można komponować różne układy dostosowane do charakteru pracy w biurze. Dzięki meblom biurowym miejsce pracy staje się praktyczne, wygodne i elastyczne. Sprzedawane przez nas meble znajdują swoje zastosowanie w klasycznych, jak i nowoczesnych pomieszczeniach. W ofercie posiadamy zarówno meble pracownicze, jak i meble socjalne.

Co robimy?

Nasze aranżacje biur nie są przypadkowe, lecz wynikają ze szczegółowej analizy, na którą składają się poznanie oczekiwań i potrzeb klienta oraz zaznajomienia się z architekturą pomieszczenia. Udzielamy profesjonalnej pomocy przy funkcjonalnym rozplanowaniu przestrzeni biurowej na poszczególne sfery pracownicze. Pomagamy przy wyborze mebli pracowniczych, mebli socjalnych, wyposażenia oraz materiałów dodatkowych. W bogatej ofercie mebli posiadamy m.in. biurka z regulacją wysokości, dopasowane zarówno do pracy siedzącej, jak i stojącej, czy mobilne szafki managerskie, które można ustawiać zgodnie z potrzebami użytkownika po prawej lub lewej stronie, aby mieć łatwy dostęp do dokumentów. Nasz system mebli biurowych charakteryzuje prosta koncepcja i maksimum opcji. Oferta mebli pracowniczych uwzględnia bardzo dużą różnorodność kształtów oraz elementów stanowisk, które możemy dowolnie ze sobą zestawiać. Meble wyróżnia wysoka jakość wykonania, dbałość o detale oraz funkcjonalność.

Wysokiej klasy meble pracownicze stworzone z myślą o konkretnej firmie mogą zupełnie odmienić jakość pracy.

Zostało potwierdzone, że zadowolona kadra, posiadająca ergonomiczne stanowiska pracy, jest w stanie pracować bardziej wydajnie, niż taka, której uwagę wciąż odwraca brak komfortu. W niektórych biurach brakuje szafek na dokumenty, regałów czy odpowiednio pojemnych biurek. To również negatywnie wpływa na pracę. Takie wnętrza są bowiem mało praktyczne i mogą wzbudzać w pracownikach niechęć, a wręcz frustrację. Aby tremu zapobiec, warto zadbać o odpowiednie wyposażenie.

Dobrze wyposażone biuro to przede wszystkim biuro funkcjonalne. Dokonując więc ostatecznego wyboru, dobrze jest zwrócić uwagę na takie kwestie jak:
– jakoś materiałów,
– rozwiązania konstrukcyjne,
– zastosowane technologie,
– personalizacja projektu.

Meble pracownicze – wybór
Wybierając meble biurowe trzeba pamiętać o tym, że zadowolony pracownik, to pracownik posiadający wygodne i funkcjonalne miejsce pracy. Przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie mebli, warto więc zwrócić uwagę na jego potrzeby i wybrać takie elementy wyposażenia, które je spełniają.
Aby stanowisko pracy było w pełni dostosowane do wykonywanych obowiązków, należy wziąć pod uwagę specyfikę danego zawodu. Osoby, które siedzą przy biurkach z pewnością ucieszą się z ergonomicznych foteli, dzięki którym ich kręgosłup będzie znajdował się w odpowiedniej pozycji w czasie pracy. Szafy na dokumenty idealnie sprawdzą się w pokojach archiwistów czy urzędników. Regałów np. na książki nigdy nie będzie zbyt wiele w wydawnictwie, natomiast obszerne biurka z pewnością ucieszą finansistów.

Meble socjalne – wybór
Warto też zadbać o odpowiednie wyposażenie pomieszczeń socjalnych, mowa tu o różnego rodzaju regałach, szafkach oraz półkach, dzięki którym takie wnętrza będą bardziej funkcjonalne. Jak wybrać je wśród mnogości dostępnych produktów? Podobnie jak w przypadku mebli biurowych meble socjalne również powinno się dobierać, biorąc pod uwagę układ danego pomieszczenia oraz potrzeby zatrudnionej kadry. Jeśli firma posiada szatnię, z pewnością powinny znaleźć się tam szafki dla każdego z pracowników. Takie szafki muszą być zamykane na kluczyki, do których dostęp będą mieli wyłącznie ich właściciele. Jeśli firma posiada pomieszczenie kuchenne, nie może zabraknąć tam szafek i regałów do przechowywania poszczególnych produktów. Zakup mebli socjalnych wbrew pozorom może mieć olbrzymie znaczenie dla komfortu pracy.
Jeśli miałbyś jakiekolwiek wątpliwości w związku z zakupem u nas mebli, możesz poprosić o pomoc naszych specjalistów. To osoby z doświadczeniem, które dobrze znają się na swojej pracy, a do każdego klienta podchodzą w sposób indywidualny.
Zapraszamy do przejrzenia naszego portfolio i kontaktu.

Szczegóły

Syst-eM

Szczegóły

Eko svenbox – tanie meble

Szczegóły

Vik svenbox – tanie meble

Szczegóły

Art svenbox – tanie meble

Szczegóły

Ergonomic Master

Szczegóły

Alfa

Szczegóły

Yan C

Szczegóły

Yan T

Szczegóły

Yan Z

Szczegóły

Yan M

Szczegóły

Ogi U

Szczegóły

Ogi V

Szczegóły

Ogi Y

Szczegóły

Ogi N

Szczegóły

Ogi Q

Szczegóły

Ogi A

Szczegóły

Drive

Szczegóły

Primus

Szczegóły

Victor

Szczegóły

Idea

Szczegóły

Evro

Szczegóły

Toro

Kategorie systemów

  • Meble pracownicze
  • Meble gabinetowe
  • Meble do recepcji
  • Stoły konferencyjne
  • Kuchnie biurowe
Vimex design

Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o promocjach oraz nowych produktach:



Jeśli powyższa oferta Cię zainteresowała - napisz do nas.





VIMEX DESIGN SP. Z O.O.



Vimex Design Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 45, Tychy, 43-100
tel.: +48 501 591 669
mail: vimex@vimexmeble.pl

Email: vimex@vimexmeble.pl

Mapa strony

  • Meble pracownicze
  • Meble gabinetowe
  • Meble do recepcji
  • Krzesła biurowe

Najnowsze wpisy

Lato z Vimex Design

  • 2018-06-18

Wiosenne nowości w Vimex Design

  • 2018-03-28
Polub nas
na Facebooku
Vimex
na Google+
Copyrights © 2022 All Rights Reserved by Vimex Meble Design.
Regulamin / Polityka prywatnośći
vimex@vimexmeble.pl · +48 501 591 669
pobierz nasz katalog